Ga naar content
2018

Altijd iets groens op tafel

Dit is het jaar van brand new Bieze, je vertrouwde smaakmaker met een nieuw gezicht! Dit betekent een kersvers logo, een frisse huisstijl, nieuwe producten en verbeterde verpakkingen. Onze missie: jou helpen om altijd iets groens op tafel te zetten. Met onze rauwkosten, groentedressings, soepen en dipsauzen gaat het je zeker lukken.

2017

Elke dag vers gemaakt

Smaakvol, snel op tafel en gevuld met groente: zelfs na tientallen jaren vallen al onze rauwkost originals nog altijd goed in de smaak. Toch blijven we zoeken naar verrassende nieuwe varianten. Het resultaat? Dagverse rauwkost. Net zo lekker als de originals, maar dan met minder dressing en nóg meer groente.

2016

Bieze doet het duurzaam

Bij Bieze staat 2016 in het teken van groei en ontwikkeling. Op een nieuwe locatie in Nijkerk openden we een hypermodern distributiecentrum, met alle logistiek op 15.000 m2. Dat maakt Bieze Food Group Warehousing een van de grootste duurzaam gekoelde distributiecentra van Nederland. 

2015

Rauwkost + sla = Oh la la!

Onze rauwkosten zijn erg lekker als bijgerecht, én maken een feestje van elke salade. Dat was de boodschap van onze reclamecampagne Oh la la, Bieze door de sla! In de commercial zag je hoe je in drie simpele stappen een heerlijke salade in elkaar draait. En om rauwkostfans te inspireren, publiceerden we een boekje vol verrassende recepten.

2012

HET EINDE VAN ONZE AARDAPPELTJES

Het einde van een tijdperk! Sinds 2012 kun je geen Bieze aardappels meer serveren. Gelukkig kreeg je er veel voor terug. Denk aan nieuwe rauwkostvarianten en de Fris & Fruitig vruchtencompotes. Hiermee tover je in no-time fantastische ontbijtjes, taarten en toetjes op tafel.

2011

RAUWKOST: VIERKANTE VERPAKKING, VERSCHRIKKELIJK LEKKER

Het jaar dat we de beste balans tussen vorm en functie vonden. Waar klanten onze rauwkost vroeger kochten in een rondje, stapten we in 2011 over naar vierkante verpakkingen. Je vindt ze nog steeds in deze vorm in de supermarkt, al is het etiket inmiddels wel een paar keer veranderd. 

1988

INNOVEREN MET AARDAPPELS

Tijdens de jaren 80 en 90 maakten we naam met onze innovatieve aardappelspecialiteiten. In een periode waarin de meeste warme maaltijden met gekookte aardappels werden geserveerd, boden we met onder andere aardappelblokjes en rösti een smakelijk alternatief. Om mensen aan het idee te laten wennen, reden we rond in caravans met keuken, zodat ze eerst konden proeven.

1986

BIEZE INTERNATIONAAL OP DE KAART

Het Duitse Wernsing was al jarenlang een belangrijke saladeleverancier toen het in 1986 eigenaar werd van de Nederlandse bedrijven van Bieze. Tien jaar later veranderde het concern de naam F.E. Bieze Import B.V.

1960

DE OPMARS VAN VERSPRODUCTEN

Het belang van goede voeding dringt door binnen het bedrijf. Vandaar dat Bieze voor het eerst een versproduct toevoegt aan het assortiment. De salades worden een groot succes, en dragen bij aan de gezonde groei van de onderneming.

Meer over ons

Naar boven